Sunday 27 December 2020

SEORANG PLHIV NAK CARI PASANGAN

 Assalamualaikum guys 

update on 27.12.2020


Okey guys. thanks for slide next page to read my coretan dari hati. heheheh


Okey kalau dah baca dekat tajuk, mesti dah tahu kan apa yang saya nak cerita. hehehehe

so berkenaan nak cari pasangan hidup dalam diri.


Sebenarnya dah lama dalam diri ni nak ada pasangan dalam hidup. Nk ada isteri, anak-anak. tapi apa kan daya. sebagai seorang PLHIV nie kan. they have some limitation dalam hidup nie tau. nak cari pasangan yang berul2 boleh terima kita seadaan nya. dont look at the back, apa history kita yang lepas. Susah guys. lagi-lagi kita nie dah bergelar pesakit hiv. 

Merintih dalam diri nak mencari pasangan hidup. setiap hari berdoa kepada Allah agar dipermudahkan dalam kehidupan. tapi rezeki Allah untuk mendapat jodoh belum sampai lagi. 

Tapi Alhamdulillah, walaupun Allah bagi ujian yang berat sekarang begelar PLHIV tapi saya sangat bersyukur dengan pencapaian saya sekarang. Walaupun tak bertemu jodoh lagi apa yang Allah telah berikan sangat saya bersyukur. antaranya: 

***    TUJUAAN BUKAN UNTUK RIAK YE, HANYA BERKONGSI

1. Allah berikan rezeki yang luas 

- Dapat Beli Rumah

- Dapat Bahagian Ibu Ayah

- Dapat Buat simpnanan (boleh Beli Honda cash la) heheh

- Kedudukan dalam syarikat pada top management, walaupun umur baru 27 tahun nak masuk 28 tahun. 

- High education. so now nak habiskan master degree. Alhamdulillah 

sapa cakap tak boleh belajar kalau ada HIV. meh i tumbuk muka dia. hehheheh


Dalam hati nie selalu berkata, kata betul jodoh dah sampai, saya akan terima apa jua kekurangan isteri saya. dan akan jaga dia dengan baik. In Shaa Allah. Nikmat tuhan yang mana kita mahu dustakan. 


So Alhamdullilah dengan pencapai yang saya perolehi sekarang nie. sudah cukup bagi saya. cuma satu. hehehe. JODOH belum sampai. So sapa2 yang berminat dengan saya boleh email. chehhh wahh promote diri pulak kan. hehehhe. Tapi sebelum kenal saya. baca dulu blog saya. sebelum menyesal di kemudian hari. saya tak nak benda tu terjadi. 


SEMOGA OWNER BLOG BUDAKKAMPUNG BERTEMU JODOH. AAMIIN. heheh

Thanks guys. 


Sampai Jumpa lagi guys. 


Assalmualaikum 


Semoga bertemu dikemudian hari. 


Apa-apa boleh email dekat saya 

budakkampung6261@gmail.com


Regards 

Budakkampung 



So sampai sini je lah perkongsiaan saya. ye. 

8 comments:

  1. Perfect guy. Hope u find ur soulmate

    ReplyDelete
  2. Terbaik bro...
    tumpang gembira dengan pencapaian bro.. patutlah lama tak menulis...
    busy membina kehidupan....

    Semoga dapat peneman hidup, in sya Allah amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aammin. In shaa Allah bro. kejar dunia, jangan dilupa untuk akhirat kan. hehehe

      Delete
    2. Saya Ada Gmail Tapi tkde balasan lagi ..bole respone tak?

      Delete
  3. InsyaAllah pasti ada, yg penting jujur dan jgn bersembunyi

    ReplyDelete
  4. hii. semoga penulis diberi kesihatan yg baik and dipermudahkan dapat jodoh... kenape sye email tapi system respond email xvalid ye?

    ReplyDelete