Sunday 27 December 2020

PERKONGSIAN PLHIV

 Assalamulaikum W.B

update on 27.12.2020


Hi apa khabar kepada semua pembaca blog saya, blog budakkampung. Rasa nya dah telalu lama sangat tak update dalam blog ni kan, rasanya dah macam bersarang blog ni. hehehe. sorry ye guys, kepada semua yang hantar email kepada saya. yang saya tak reply tu. Bukan saya tak nak reply , tapi kekangan masa untuk saya reply kepada email awak2 semua ni. 


Saya sangat berharap kepada semua pembaca blog nie berada dalam keadaan yang sehat semua ye. dilindungi oleh Allah ...


So hari ni sebenarnya tak ada point atau contain pon nak saya terbitkan. tapi masa bukak laptop nie, harti rasa nk buat karangan pulak kan. hehehe


So kepada semua pambaca, hari nie 27,12,2020 adalah hari yang ke berapa ye saya bergelar sebagai PLHIV atau RVD. hehehe. sebenarnya dah lama dah. lebih kurang 6 tahun saya menghidap penyakit nie. heheh. lama kan. kalau ada anak ni kan. mesti dah nak ke sekolah kan. hehehe.. lama jugak saya dah berkahwin dengan penyakit nie. heheheh.. seumur hidup guys. 


Sebenarnya apa ada satu benda yang saya nk luahkan dalam blog nie. tapi saya nak bukak lembaran baru lah.. tak nak cerita kat sini.. so sapa yang nak tahu. stay tune. bukak page sebelah ye.. 


okey guys sampai di sini sahaja je ye perkongsian saya. so jumpa di next page. 


apa2 u all boleh email dekat saya. 

budakkampung62621@gmail.com


Regards 

Budakkampung

No comments:

Post a Comment