Friday 12 February 2016

UBAT-UBATAN MENINGKATKAN CD4 UNTUK HIV

2.16 am. 12.2.2016
new updated hiv positive
Assalamualaikum w.b
pada 1/2/2016 itu hari saya ada pergi berjumpa dengan dr di salah satu hospital kerajaan di semenanjung.. Alhamdulillah.. pada masa ini untuk buat pertama kalinya CD4 saya meningkat kepada 457.. Alhamdulillah.. bersyukur sangat-sangat.. dan dr banyak sarankan saya untuk mengambil ubat-ubatan atau makanan yang mensihatkan badan.

pada mulanya saya sudah bersedia untuk menggunakan ubat HAART.. but Alhamdulillah Allah masih belum mengizinkan saya menggnakan ubat HAART.. sebab apa.. dalam masa yang terdekat ni saya akan menghabiskan sisa-sisa saya belajar degree dengan latihan industri (praktikal). di salah sebuah big company di malaysia nie...

okey kita berbalik pada ubat yang dr sarankan saya untuk menggunakan.. atau lebih mudah disebut dengan makanan tradisional...

1) pengambilan madu lebah NOTE:::: yang ASLI (sekadar gambar hiasan)

















2) vitamin B dan C (sekadar gambar hiasan)














3) buah tunjuk langit















4) kurma




















okey ni sahaja untuk perkongsian kali ini... Asslamualaikum W.B

Okey sebarang pertanyaan boleh terus email dekat saya ye… kita berkongsi pendapat… dan cara penyelesainyanya.. kongsi dengan saya kalau tak ada tempat untuk berkongsi masaalah.. in shaa Allah.. setiap penyakit ada penyemburnya.. 


Budakkampung6261@gmail.com

Yang ikhlas : hamba Allah
budakkampung

No comments:

Post a Comment