Monday 1 February 2016

PERTANYAAN PLHIV

Assalamualaikum W.B


Terima kasih saya ucapkan kepada semua pengunjung blog saya budakkampung yang menceritakan serba sedikit perkongsian tentang masalah yang akan dihadapi oleh seseorang PLHIV...

bagi sesiapa yang singgah untuk membaca blog saya dan ingin menanyakan sesuatu berkenaan dengan HIV boleh la terus email kepada saya.. tapi perlu diingatkan bahawa saya nie bukan lah seorang doktor atau pakar motivasi dan sebagainya.. saya hanyalah seorang manusia biasa dan merupakan pesait PLHIV juga.. hari nie tepat 1.2.2016.. besok pagi saya akan berjumpa dengan doktor di salah satu hospital di semenajung.. dan akan mengutarakan beberapa soalan yang berkaitan dengan HIV.. kepada sesiapa yang mempunyai soalan.. boleh la terus email kepada saya.. dan saya akan menyampaikan soalan kepada doktor..

pada waktu dan saat  nie..saya masih belum menggunakan ubat HAART lagi.. tapi berkemungkinan besar saya akan memulakan ubat HAART dalam masa yang terdekat ini... sebab CD4 saya pada masa ini sudah mencapai 310..

okey sampai sini sahaja perkongsian saya pada malam ini.. jam tepat 2.30am...
assalamualaikum dan selamat sejahtera sampai jumpa lagi.


Okey sebarang pertanyaan boleh terus email dekat saya ye… kita berkongsi pendapat… dan cara penyelesainyanya.. kongsi dengan saya kalau tak ada tempat untuk berkongsi masaalah.. in shaa Allah.. setiap penyakit ada penyemburnya.. 


Budakkampung6261@gmail.com

Yang ikhlas : hamba Allah
budakkampung

No comments:

Post a Comment