Saturday 23 April 2016

KISAH SILAM SEORANG PLHIV PART 2

Assalamualaikum W.B


YA ALLAH KAU HIDARILAH AKU DARI HAWA NAFSU INI…. AMIN. Okey selesai sudah dengan cerita Azizol.. kita bercerta lagi tentang kehidupan gay aku nie,,,dengan cerita mengenai sepupu aku… okey bermula lah aku berjinak2 dengan dunia ala2 gay ini,,, aku sebenarnya malu dengan diri aku nie menjadi seorang yang gay nie..tapi aku tak dapat nak elakan daripada berlaku pada aku,, tak boleh nak kawal nafsu sangat dengan dunia gay nie,,, mcm mane lah aku nak hilangkan perasaan gay niw,,, okey sekarang aku start dengan anak sdara aku lah… cucu paklong aku,,, aq x tahu lah sama ada sekarng dia still lagi gay atau tidak.. sebab dah lama tak jumpa dia… t upon aku jumpa dia masa aku kecik2 dulu.. pegjhh,,, memang handsome lah katakana heheh.. sebab dia putih,,, tinggi n kurus,, heheh.. terpegun juga aku dibuatnye,,, emmm okey lah,,, nie pon terjadi bukan kerana  aku yang nak dekat dia,, bukan aku  terhegeh2 dekat dia.. tapi dia yang cari aku.. emmm maklum lah,, masa budak2 muka aku ala2 manja sikit lah.. hahaha.. emmm xlah handsome sangat aku masa tuh,.. tapi boleh lah… emmm okey.. skrang aku cerita,., hahha… macam dah memlalut lah pulak kan,.


Okey one day.,.. mama aku ajak aku pergi ke rumah paklong aku dekat Air tawar,,, jgan nak expect lah sangat kan air tawar tuh besar kawasanye.. hahah… emmm okey… aku datang umah paklong aku pon disebabkan paklong aku ada buat kenduri sedikit… okey saja nak mention.. paklong aku sekarang sudah tiada.. Al- fatihah kepada beliau…Aminnn.. emm oeky… skrg start again…emmm lepas tuh.. malam2 hari aku duduk2 lah kat dapur sorang2 makan n minum… lepas tuh ada lah sorang mamat nie datang kat aku and salam ngan aku… aku pon tak lah kenal sangat sepupu aku,, or anak saudara aku… dia pon introduce diri dia,,a k upon intro diri aku,,, selapas tuh,,, dia cakap  nak main game tak.. aku pon cakap lah nak jugakk,,, umur dia lebih kurang aku lah,,, tapi dia tua sikit,,, walaupun aku nie pakcik dia,,,

Okey then.. aku pon ikot dia to one room.. satu bilik nie ala2 bawah tanah.. di bina oleh sepupu aku,,, tempat dia memang lah terpencil and gelap sikit., emmm aku pon cakap kat dia,,, nak main game apa dekat sini… emm dia cakap ko ikot je aku.,, okey rupanya2nya dia ajak main gasak2 dengan aku… ala gasak2 nie mcam main gadoh2 lah… oeky aku pon follow lah dia.,, main tendang2 dengan dia apa semua.. degan tiba2 dia peluk aku,, n cium mulut aku,,, pergghhh terkejut jugak aku…e mmm aku kana da pengalaman dalam nie… dengan azizol kan… so follow lah… peluk dia erat2… okeyyy kami x buat se8888 okey,,, jagn nak piker bukan2… kami buat rengan2 je… tapi sudah tuh,,, aku pon keluar…

Emmm tapi rasa macam nak lagi dengan dia… Almaklum lah orang handsome kan… sape yang x nak… emmm aku pon panggil dia sekali lagi.. emmm mian lagi… hahahah… emmm agak teruk jugak lah aku kan masa tuh.. x ingat dunia kan.. emmm tapi benda tu sudah berlalu pergi.. hanya menjadi kenagan dalam hidup aku.. aku tak nak menjadi lebih teruk.. tapi aku x dapat nak kawal aku punya nafsu macm mana..

Okey tujuan aku bercerita dengan korang nie,, bukan nak korang menjadi lebih teruk.. tapi jadikan pengalaman dan iktibar sesame kita… sebab ada kesan yang buruk yang akan terjadi dekat korang.. sebab aku sekarang sudah di hidapi penyakit HIV positive tahu tak… kalau korang follow aku one by one.. korang akan merasakan mcm mane the way that I to be gay…

HANYA SEKADAR PERKONGSIAN DARI PESAKIT PLHIV 

Okey sebarang pertanyaan boleh terus email dekat saya ye… kita berkongsi pendapat… dan cara penyelesainyanya.. kongsi dengan saya kalau tak ada tempat untuk berkongsi masaalah.. in shaa Allah.. setiap penyakit ada penyemburnya.. 


Budakkampung6261@gmail.com

Yang ikhlas : hamba Allah
budakkampung



No comments:

Post a Comment