Saturday 23 April 2016

KISAH SILAM SEORANG PLHIV PART 1

Assalamualaikum W.B
Okey sekarang aku nk bercerita tentang kehidupan aku,  macam mana aku boleh terjerumus dalam kehidupan dunia gay ini. Kisah aku tak lah seronok sangat yang korang dengar dekat luar sana. Tapi aku bercerita ini sekadar nak berkongsi pengalaman aku dekat korang, agar korang tak lah terjerumus dalam lembah kehidupan dunia gay ini yang mendalam. 

Emm aku nak start dari kehidupan aku masa aku kecik dahulu. Masa aku kecik aku memang manja dengan semua orang termasuklah nenek aku. Orang yang paling aku manja adalah nenek aku. Aku sayang sagat2 dekat nenek aku. Sebab nenek aku selalu bagi dekat aku apa yang aku mahukan. Memang sangat jarang lah kalau aku nak sesuatu tetapi aku tak dapat. Okey dah macam lari dari topic kita je kan apa yang aku sebenarnay nak bincang dekat korang. Okey mula lah masa aku kecik. Aku ada seorang kawan bernama azizol dengan syin lah. Dua2 lelaki. Okey kawan2 aku nie, tak lah lembut pon. Okey boleh dikatakan lelaki straight lah kan. Sampai sekarang lah straight lagi, hahaha,,, aku sorang je yang bengkok sikit, tak tahu lah nape naluri aku sangat lemah sampai terlibat dalam dunia gay nie. Aku pun tak tahu kenapa. 

Okey lah.. one day aku bemain2 dengan kawan aku azizol lah kan dia nie seorang yang suka bermain2, biasa lah zaman kanak2 okey. Lupa pulak, masa tu umur kau dalam lingkungan 11 tahun x silap aku lah. Okey satu hari dia nak bermian guli then dia datang umah akun dagn umah syain dia ajak bermain guli. Lepas main2 guli dia ajak aku dengan syin bermain chek2.. okey CHEK2. Aku pon tak tahu pada mulanya, binatang apa chek2 tu kan. Dia cakap ala mainan dia best, aku ikot je lah kata azizol tuh bemain chek2. Lepas tuh dia ajak pergi main2 dekat umah dia. Aku pon ikot jugak. Sampai di rumah dia, dia ajak masuk bilik.. perghhh terkejut jugak aku lah masa tuh, tapi pikiran budak2 kan mana lah tahu sangat. Okey aq follow dia. Lepas tuh dia suruh aku bukak aku punya seluar. Dengan pantas dia masukan aku punya tutttt dalam mulut dia.  Eemmmmm masa tuh terasa seronok jugak lah,,, syain pon terlibat sama juga,,, tapi dia x berapa suka lah kan… dia pon jarak umur dengan aku dalam 3 tahun.. so mas tuh masa zaman budak2 lah jugak kan… perhghhh apa nak jadi dengan kami bertiga pon tak tahu lah kan…

 lepas kami main chek2 dengan azizol, aku dengan syin pon balik ke rumah masing2. Dengan muka selamba je kan.. si azizol pon ada warning dengan kami supaya tidak memberi tahu dengan mak ayah kami… aku pon silent lah.. tak bagi tahu dengan mak aku,,, nak mampos ko bagi tahu dengan mak,..  x nye jadi kucar kacir nanti kan… selesai itu… si syain tu budak2 lagi.. pergi bagi tahu dekat ayah dia.. Alamak… hahaha…kantoi lah,,, dengan mak ngan ayah aku sekali.. memang lah kene marah gila2 dengan mak aku.. lepas tuh aku langsung x berkawan dengan Azizol,, sebab mak aku laranng aku kawan dengan dia..


Tak lah habis cerita sampai situ saje.  Sebab aku tak tahu yang naluri aku nie memangmlah ada minat dekat lelaki,.. aku tak dapat nak nafikan… aku terima.. tapi aku ingin berubah menjadi yang lebihbaik..okey start lah dunia aku menjadi gelap lepas tuh.. aku banyak kenal ngan nyah2 dekat luar sana.,, some time aku pon ada tidur dengan dia orang….. okey firstly aku nak cakap yang aku nie tak lembot yang mcam mane korang pikirkan,… hahah aku suka denkat laki2 yang lembut atau jamb upon boleh lah,,, hahahah… but aq still ada nafsu dengan permpuan okey.. tak lah sampai ketahap yang teruk sngat sampai tak nak berkahwin… ada lagi nafsu aku dengan permpuan… syukur lah,,, tak lah seteruk mane pon kan… okey after that….. kita sambung dalam cerita nanti heheh.. okey bey

Selamat malam                        


         26/09/2014


 cerita ini hanya sekadar perkongsian sahaja... HAMBA ALLAH YANG BERDOSA..

Okey sebarang pertanyaan boleh terus email dekat saya ye… kita berkongsi pendapat… dan cara penyelesainyanya.. kongsi dengan saya kalau tak ada tempat untuk berkongsi masaalah.. in shaa Allah.. setiap penyakit ada penyemburnya.. 


Budakkampung6261@gmail.com

Yang ikhlas : hamba Allah
budakkampung


No comments:

Post a Comment