Saturday 10 September 2016

PLHIV GAY NAFSU APA????

Assalamualaikum w.b
Update on 9.9.2016
So first greeting harap2 semua pembaca blog saya nie sehat dan sentiasa di bawah lindungan Allah. So mcm mana keadaan semua sehat2 belaka kan. Hari nie hari jumaat kan.. heheh. Saya nak berkongsi beberapa maklumat dengan semua pembaca blog saya nie.. entah la.. secara tiba-tiba pulak  nak update pasal kisah nie.. tajuk dia PLHIV GAY BERNAFSU APA.

So sebelum saya nak cerita nie mungkin nie ada mengisahkan seseorang dan saya sudah meminta izin kepada yang ampunya badan supaya dapat berkongsi didalam blog saya nie. Mungkin ini sebagai pengajaran kepada kita semua atau juga sebagai penambah kepada pengetahuan kita semua.. harap-harap pembaca dapat baca dengan hati yang terbuka dan minda yang terbuka..

So kita masuk ke cerita nya la kan… GAY BERNAFSU APA..

Kisah seorang yang senang dipanggil dengan nama samara man. Aku adalah seorang gay. Dan aku baru dapat tahu yang aku nie baru sahaja menghidap penyakit yang bernama HIV.. sangat seram kalau dengar nama yang agak keramat dimana-mana sahaja.. bagi pandangan orang penyakit hiv nie akan dapat menyebarkan kepada orang lain dengan mudah. Orang akan berpendapat bahawa masa lalu seseorang yang ada HIV nie sangat gelap. Dan akan mati bila-bila masa je.

So memang sangat tidak dinafikan bahawa kehidupan aku yang dulu memang sangat gelap.. boleh dikatakan tidak terkira lelaki yang peranah meniduri aku.. sangat banyak.. sama ada tua.muda.melayu.cina.india mahupun warga asing.. aku pernah merasakan semuanya sekali.. tapi itu adalah kenikmatan yang sangat sementara..

Okey sebenarnya itu bukan main point aku nak cerita dekat sini.. walaupun aku bernafsu gay. Dalam masa yang sama aku jugak ada teman wanita.. boleh tahan jugak la ramainya.. tapi tak seramai lelaki yang pernah aku rasa.. tapi yang peliknya.. semua wanita yang aku kawan tak ada seorangpon yang aku pernah rosakan.. seorang pon. Melainkan, pegang tangan cium dahi itu bagi aku normal la…

Walaupun dalam jiwa aku adalah jiwa seorang gay.. but aku nie still lagi bernafsu dengan perempuan..aku nak kahwin.. aku nak ada anak.. semua aku nak.. sama macam kau jugak budak kampong aku pernah baca dalam blog kau yang kau nie dah bertunang but putus dah kan.. sama jugak macam aku bro.. aku jugak dah bertunang.. tapi tunang aku belum tahu lagi.. yang aku nie sudah dijangkiti HIV positive.. aku pon tak tahu nak bagi tahu mcm mana dekat tunang aku nie..

Kita balik pada tajuk kita,, kepada yang luar sana aku yang betulkan pandagan korang bagi seorang gay nie.. tak semestinya seorang gay tak ada nafsu langsung dekat perempuan.. look at me.. aku ada juga nafsu dekat perempuan.. dan ada jugak keinginan nak berkahwin.. sama je.. aku nie lelaki still lagi lelaki… masih bernafsu dekat perempuan Allah nie tak pernah salah mencipta mahluknya berpasangan.. Cuma aku tidak dapat mengawal nafsu aku.. harap-harap satu hari nanti aku dapat membuang jauh nafsu aku nie terus dalam diri aku.. mudah-mudahan.. AAMIIN.

Mungkin sudah ditakdirkan yang aku nie tidak akan berkahwin dengan sesiapa pon.. sebab aku tahu dalam diri aku nie ada darah HIV yang mengalir.. bagi aku sesiapa yang aku Nampak kat luar sana adalah orang yang lebih suci daripada aku walaupun seorang pengemis sekalipon.. sebab aku nie adalah HIV positive.


So bro aku harap sangat-sangat yang kau akan publish kan aku punya cerita nie.. sebagai pengajar dan sebagai pengetahuan bagi orang diluar sana




Okey sebarang pertanyaan boleh terus email dekat saya ye… kita berkongsi pendapat… dan cara penyelesainyanya.. kongsi dengan saya kalau tak ada tempat untuk berkongsi masaalah.. in shaa Allah.. setiap penyakit ada penyemburnya.. 


Budakkampung6261@gmail.com

Yang ikhlas : hamba Allah
budakkampung

No comments:

Post a Comment